Saturday, December 1, 2012

Mood Yang Hilang Entah Ke Mana


Sejak dua menjak ni tetibe jd rajin la pulak nk mengupdate blog yg ntah berapa lame ak buat tp x dikemaskan. rasa cm malas,n kngkadang x tau la nak post ape. lately, akhir sem 3 ni baru la nk beralih arah kt blog,,(hihihi),rase nye myb sebab da nk final exam kott,,xtau nak wat ape,,(hahaha) patutnye nk final tu study, bkn x tau nak wat ape, cm xde arah tujuan pulak aku ni. walakin, la ba'sa,, i know what to do. untuk  menghilangkan kebosanan yang melanda di lubuk hati ku ini. try2 la mengupdate blog ni,

sebenarnya, aku dah tau da nape perasaan ak serba x kena je akhir2 ni,,hurmmm,, yeahh,,AKU RINDU KAT MAK,tu la jawapan paling tepat. da homesick sgt da anak mak ni,makan x lalu,mandi x basah (lau hujan mmg x basah la aku,,hehehe..macam kambing la pulak,,tp tu lah fakta tentang diri aku,,org nak ckap ape,,hah,,mereka punya suka,,yg penting,,hak mandi hak saya,,hihihi)..everyday tgk gmbar mak,msj,,lau tepon t berjurai pulak air mata ni,,tp x salah kan menangis untuk mak kita..org yg selama ini melahirkan kita,mendidik dan memberi penuh kasih sayang yg x ternilai pada diri kita,,yuhhuuu.. SAYANG EMAK.



sadisnye aku xde kt gmbar ni,,hehehe




No comments:

Post a Comment